ترینر جدید بازی Resident Evil 7 biohazard

تبلیغات

آرشیو

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    {ترینر-کد تقلب-راهنمای گام به گام-کرک-سیو} در این سایت برای همه بازی های PC موارد بالا موجود میباشد

پیوندهای روزانه

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    به نظر شما روی کدام یک از موارد زیر بیشتر کارکنیم؟

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 8
    کل نظرات کل نظرات : 4
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 11
    بازدید ماه بازدید ماه : 34
    بازدید سال بازدید سال : 216
    بازدید کلی بازدید کلی : 9244

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 54.159.186.146
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چیت ها {ترینر-کد تقلب-راهنمای گام به گام-کرک-سیو} و آدرس chetha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    وحید - ممنون عالی بود
    پاسخ: خواهش میکنم وظیفه ما خدمت به شماست - 1396/10/16
    ALi - آقا ترینر واسه من فعال نمیشه چیکار کنم؟
    پاسخ: احتمالا با ورژن بازی شما هماهنگ نیست - 1396/10/15
    AAA - من موقعی که ترینرو باز میکنم بعد از چند لحظه میپره بیرون ترو خدا کمکم کنید خیلی وقته دنبال این ترینرم
    پاسخ: نوع ویندوزتون رو اعلام کنید - 1396/10/14
    محسن - خیلی ممنون خیلی وقته دنبالشم سایتتون عالیه
    پاسخ: خوشحالیم که از سایت ما راضی هستید - 1396/10/14

ترینر جدید بازی Resident Evil 7 biohazard

ترینر جدید بازی Resident Evil 7 biohazard

بازی رزیدنت اویل Resident Evil 7 biohazard در سبک اکشن، ترسناک و ماجرایی میباشد که توسط استدیوی CAPCOM Co., Ltd ساخته شده و سپس در سال 2017 توسط کمپانی کپ کام CAPCOM برای پلتفرم PC منتشر شد ترینر جدید و رایگان این بازی توسط سازنده معروف MrAntiFun ساخته و منتشر شد که برای دانلود و آموزش استفاده از ترینر در ادامه همراه ما باشید.

 

 ترینر بازی Resident Evil 7 Biohazard

 

بازی Resident Evil 7 biohazard در سبک اکشن، ترسناک و ماجرایی میباشد که توسط استدیوی CAPCOM Co., Ltd ساخته شده و سپس در سال 2017 توسط کمپانی کپ کام CAPCOM برای پلتفرم های نسل هشتم یعنی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است. بازی Resident Evil 6 به یک اصلی در جلب رضایت طرفداران قدیمی این سری شکست خورد و آن هم فاصله گرفتن بازی از ریشه‌ها و محو شدن المان ترس در آن بود؛ به گونه‌ای که با یک بازی صرفا تیراندازی روبرو بودیم. به همین دلیل کپکام زمانی که Resident Evil 7 را در جریان کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی کرد.

 

دانلود ترینر در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: جمعه 15 دی 1396 ساعت: 10:41
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ترینر بازی Project Cars2

ترینر بازی Project Cars2

بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید. 

 

 

 

نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد. در دانلود بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل ۲۴ ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

 

دانلود ترینر در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 14 دی 1396 ساعت: 14:30
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ترینر جدید بازی NBA 2K18

ترینر جدید بازی NBA 2K18

ترینر و رمزهای جدید بازی NBA 2K18 توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید. 

 

 

NBA 2K سری بازی های شبیه ساز بسکتبال می باشد که برای اولین بار در سال 1999 معرفی و منتشر شد . هدف از ساخت این سری پیشبرد بازی های شبیه ساز ورزشی و همچنین ساخت یک بازی ورزشی در رابطه با بسکتبال بوده است که بتواند روح این بازی را به صنعت بازی های رایانه ای منتقل کند . این سری در ابتدا یکی از دارایی های شرکت SEGA بوده است و تحت عنوان Sega Sports منتشر می شده است ، اما در ادامه و با انتشار ناموفق این سری بازی ها انجمن ملی بسکتبال آمریکا امتیاز این سری را از سگا گرفت و به کمپانی قدرتمند 2K واگذار کرد.

 

دانلود ترینر این بازی زیبا در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 14 دی 1396 ساعت: 14:25
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

ترینر جدید بازی PES 2018

ترینر جدید بازی PES 2018

 PES 2018 سری جدید از سری بازی کامپیوتر PES می باشد حال ترینر و رمزهای جدید این بازی توسط FLiNG ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

 

 ترینر سالم بازی PES 2018

 

 

هر ساله شرکت بسیار معروف Konami با عنوان بسیار معروف خود به نام Pro Evolution Soccer گرد و خاک بسیار زیادی به پا می کند. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و این شرکت بازی جدید خود را با نام Pro Evolution Soccer 2018 بر سر زبان ها انداخته است. این شرکت در یک جلسه عمومی با حضور نمایندگان این شرکت و نیز شرکت های حامی خود عنوان کرد که این بازی در تاریخ 14 سپتامبر سال 2017 برای پلتفرم PC و کنسول های مختلف عرضه خواهد شد. بازی Pro Evolution Soccer 2018 هر ساله سعی دارد تا تیم های بیشتری را در زمره تیم های قابل انتخاب قرار دهد اما بدون شک بازی رقیب یعنی FIFA در این مسئله بهتر عمل نموده است. طرفداران بازی Pro Evolution Soccer همواره این مسئله را در ذهن خود دارند که چرا این مسوله پیش می آید؟ یکی از دلایلی که عنوان بازی Pro Evolution Soccer تیم های کمتری را نسبت به رقیب در خود جای می دهد بدون شک بحث جلوه های ویژه و جلوه های بصری است چرا که تیم های بیشتر به معنی کار بیشتر برای ساخت بازیکنان با دقت بالاتر است. همواره این نکته دیده شده است که سری بازی های Pro Evolution Soccer توانسته اند تا تصویرسازی بهتری از چهره بازیکنان داشته باشند و شرکت رقیب بیشتر سعی دارد تا گستردگی کار خود را به رخ بکشد. این مسئله باعث می شود که سازندگان بازی Pro Evolution Soccer بیشتر به میفیت تصاویر خود دقت داشته باشند. 

 

دانلود ترینر در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 13 دی 1396 ساعت: 21:30
می پسندم نمی پسندم

ترینر جدید بازی FIFA 2018

ترینر جدید بازی FIFA 2018

بازي FIFA 18 در سبک ورزشي ، شبيه سازي ميباشد که هر ساله توسط شرکت EA ساخته شد حال ترینر و رمزهای این بازی توسط MrAntiFun ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

 

 

 

بازي FIFA 18 در سبک ورزشي ، شبيه سازي ميباشد که هر ساله توسط شرکت EA ساخته و براي پلي‌استيشن 4، ايکس‌باکس وان، پي‌سي و نينتندو سوييچ، ايکس‌باکس 360 و پلي‌استيشن 3 عرضه ميشود.

 

دانلود این ترینر در ادامه مطلب...


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 13 دی 1396 ساعت: 21:24
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

دانلود ترینر جدید بازی Absolver

دانلود ترینر جدید بازی Absolver

Absolver یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Sloclap طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Devolver Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است حال ترینر و رمزهای این بازی توسط FutureX ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

 

 ترینر جدید بازی Absolver

 

 

Absolver یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Sloclap طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Devolver Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در زمان جنگ های واقعی خودتان را در یکی از چهار وضعیت تاکتیکی قرار داده و حملات ویرانگرانه , انحراف کردن ذهن دشمن و دفع حمله را انجام دهید . در دوئل های انفرادی و یا درگیری های شدید , تحرک در هنگام مبارزه می تواند به سلاحی مرگبار برای شما بدل شود . انتخاب سبک و سلاح ها , تماما در اختیار شما قرار داده شده است .

 

برای دانلود ترینر این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 13 دی 1396 ساعت: 21:17
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد